Recenzie (328)
Annabelle (2014)
Konečne dobrý horor po dlhom čase :). Odkaz pre Filipnica _ To si si musel do kina zobrať aj kamošov, aby ste sa náhodou nerozplakali a nepokadili do plienok? Nepochopím ľudí čo idú do kina a potom sa smejú pri scénach, kde sa môže smiať iba totálny magor. Keď nemám rád horory tak do kina doprdele na horory nejezdim debile :).
Krúdovci (2013)
Pridávam sa k Deverovi, najmä druhá polovica filmu bola plná humoru a zábavy, obvykle sa moc pri komédiach nesmejem, tu som sa smial, ale celkom dosť :).
Tu strážim ja (2012)
Nuda, nuda, nuda, príbeh bez fantázie, taká rodinná klasika, ktorá tu už bola po x-krát.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Skvelá hudba, skvelý electro.
Godzilla (2014)
Dej trochu priblbý, ale kamera, prostredie a príšerky dokonalé.
Tvrďas 2 (2014)
VOLUMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Triky všetko nezachránia, chýbala mi tu logika a pointa filmu, ani som nemusel pozerať, ktorý režisér to natočil :D.
Manželský sľub (2012)
Je to podľa skutočného príbehu, no mňa to moc nebralo.
O päť minút 12 (2006) (relácia)
Kvôli politikom!
Tom Yum Goong 2 (2013)
Ďaľší pekný príklad ako dokáže 3D pokaziť celý film. Aspoň, že bolo vidieť pekne, kde sa čo robilo počítačom a aké boli triky.