Recenzie (217)
Alois Nebel (2011)
Celkově mi to nějak nesedlo, prostě jsem čekal víc a ono furt nic až byl najednou konec.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Kýč a lacinost na sto způsobů, aneb Vánoce na ČT.
Vianoce naruby (2004)
Ideální snímek pro válení tří generací u televize s pupkama plněnými bramborovým salátem. Není třeba nad čímkoli přemýšlet, jen se občas pousmát opakujícím se vtipům. A když na začátku usnete a probudíte se před koncem, tak to nevadí, nic moc se vlastně nedělo.
Lásky Don Jona (2013)
Plytkost a prázdnota by se zde daly krájet. Úžasně provedený kontrast mezi Johansson a Moore, ty dvě jsou jako led a oheň, doslova. Scarlet jsem měl už během filmu chuť několikrát praštit, to co její postava předváděla bylo příšerné. A právě díky tomu tam výborně zapadla starší Moore. Ten přerod z bezstarostného flákače na plnohodnotnou lidskou bytost zde stál za to.
Terapia láskou (2012)
Větší drama než jsem původně čekal. Každopádně jestli něco můžu vypíchnout na toto snímku, tak jednoznačně psychologii postav. Na té to celé stojí a to jsem taky sledoval. Sice mi občas pár věcí přišlo mimo, ale jinak OK.
Armageddon (1998)
Nesmrtelná klasika se skvělými herci a soundtrackem. Kdo neviděl, jako by ani nebyl.
Prvý alebo druhý (2010)
Totální nuda, z takle tragického scénáře se prostě dá jen horko těžko něco vytřískat. Pár scén se sice povedlo, ale nic světoborného to nebylo.
Fotri sú lotri (2010)
Pokus o navázání na předchozí povedené díly se moc nepovedl a suchá místa plná trapností zde byla dost často, bohužel. I tak jde ale o průměrnou komedii díky hercům.
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Pokračování se drží zajetých kolejí a ono to opravdu funguje. Hoffman super hipík a oslavná Jebalova zeď byla výborný nápad.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Oproti Vegas je to poněkud slabší, ale naštěstí je prostředí diametrálně odlišné, takže spousta nových možností pro vyšetřovatele.