Recenzie (217)
Bedári (2012)
Muzikál opravdu nemusím a tento není výjimkou. Vypadalo to zajímavě, ale nedá se na to koukat. Jako muzikál to jistě dle předlohy má světové kvality, ale bohužel je nedokáži v tomto podání ocenit.
Pekelná výzva (2013) (relácia)
Blbost bez hlubšího nápadu. Hybrid mezi faktorem a máte padáka se nepovedl. * za Pazderkovou
Alica v krajine zázrakov (2010)
Představitelka Alenky by tomu měla dát víc. Vypadalo to, že jí vše převelice nudilo. Na rodinný film velice koukatelné.
Zaľúbiť sa v Marrákeši (2011) (TV film)
Utrpení na pohled. Příběh o ničem a s tak debilními nápady, že to snad ani není pravda. Doporučuji se na to koukat za trest.
Muž z Acapulca (1973)
Nebýt tak zvláštního kontrastu, který byl nepřirozený a zmatený, byl by to povedený film. Belmondo se super, ale parodie na Bonda se nepovedla.
Coffee Town (2013)
Příjemný a neokoukaný styl komedie. Sympatičtí herci. Zápas hodnotím jako geniální nápad.
Dve tváre lásky (1996)
Na Barbru se nedá koukat, příběh je o ničem a Bosnan tam má pouze mini roli. A ta blbost s matikářem tomu také moc nepřidala.
Čistá duša (2001)
Skvěle natočeno a zahráno. Bohužel, je to o ničem. První hodina ušla, ale po diagnóze to šlo do kopru. Spoustu nic neříkajících dialogů. Častokrát jsem se ptal sám sebe, proč vlastně.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Gangsterka z pohledu policie, zajímavá změna, ale není to ono. Basinger mohla dostat větší prostor. Závěr byl překvapivě jednoduchý, čekal bych něco složitějšího.
Vtedy na Západe (1968)
Bezpochyby kvalitní western, jen se to nějak moc táhne.