Posledné recenzie (71)
Matrix Resurrections (2021)
Ještě, že jsem si v kině koupil popcorn. Alespoň jsem se měl do čeho vyblít.
Čas sluhů (1989)
Vlastně ani nevím jak tento film hodnotit. Je to pro mne dost citlivé téma, bohužel znám takové typy lidí, a to i v okruhu svých blízkých. A věřte nebo ne, ale jedná se o první snímek, u které ho jsem zjistil, že prožitá realita může být daleko krutější než samotný snímek. Na jednu stranu tedy cítím, že snímek mohl dostat ještě větší říz, že ta mrcha mohla být ještě větší mrchou, protože ano opravdu to lze, věřte mi. Na druhou stranu je velice dobré, že někdo s takovýmto tématem vůbec vystoupil a jsem moc rád, že tento snímek existuje a ukazuje ostatním lidem takové stvůry, které si podmaní své okolí, udělají si z nich otroky a ti nemají pak možnosti úniku. Mohou jen sloužit a plnit sny svých pánů na úkor svých. Je mi z takových lidí zle a doufám a modlím se, byť v boha nevěřím, že už ve svém životě nikoho takového nepotkám.
Odcházení (2019)
Na to, že se jedná o snímek, který byl natočený ve zcela amatérských podmínkách, tak smekám klobouček drazí tvůrci a doufám, že se dočkáme i další tvorby. Držím palce.