Recenzie (217)
Americký gigolo (1980)
Jako předehra pro Pretty Woman...k nezaplacení. Tohle prostě chceš vidět.
Top Gear speciál: Napříč Itálií (2014) (relácia)
O stupeň slabší než předchozí díl, chtělo by to víc nových nápadů.
Piráti na vlnách (2009)
Neskutečně pozitivní film s excelentním soundtrackam. Pro fandy Rocka a rollu a dobré nálady povinnost. A myslím, že scéna s výcvikem plavání vejde do dějin.
Život je krásny (1997)
Pro mě peklo na zemi tento film je. Snas nesympatičtější postavu než je hlavní hrdina jsem v životě neviděl. A když ve scénáři něco nefungovalo, tak se to nahradilo tou nejabsurdnější kravinou. Jednu hvězdičku dávám za epický výrok s ptakopyskem.
Jasmínine slzy (2013)
Woody prostě zraje. Z jeho novodobé produkce jsem až na Poznáš muže svých snů nadšen. Tentokrát jsme se mohli kochat přerodem paničky angažující se v charitě a nakupování na sekretářku zubaře. Chvílemi značně depresivní, ale zato úžasně přirozené.
Černá duše (1962)
Mám rád tyto starší italské filmy. Málo kde dávají herci na obdiv svojí energii a temperament, jako právě v Černé duši. Dovolil bych si tvrdit, že je to jeden z nejpovedenějších kousků, které ČT kdy zařadila do svého programu.
Pomáda (1978)
Možná je to tím, že muzikály nemám rád, ale opravdu mě to nenadchlo. Celkově je to průměrný příběh s pár lepšíma tanečníma kreacema.
Rivali (2013)
Pro fandy F1 a automobilismu vůbec je tohle příjemná povinnost. Celé dvě hodiny absolutně skvostné a čisté nadšení. Pro mě osobně asi i film roku.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
I když jsem knižní předlohu nečetl a nejsem moc velký fanda Tolkiena, tak jako film se mi to líbilo moc. Konečně ubylo temnoty a elfové dostali prostor se předvést. Zklamalo mě, že Šmak měl jen takovou mini roli, mohl tam řádat podstatně déle.
Alexander Veľký (2004)
Historická klasika s Angelinou pro hodiny dějepisu. Být tam víc akce, mohlo to dopadnout líp, takhle je to lepší průměr.