Recenzie (74)
Súdna sieň (2008) (relácia)
3* za niektoré kuriozity, čo ma naozaj pobavili :)
Priestupný rok (2010)
krásne írsko, dej síce klasický, ale celkom milé :)
Victoria Silvstedt - Můj perfektní život (2008) (seriál)
wau... ona je ale dobrá ťava... a jak je celá umelá, už ani tie vlasy nie sú jej, chúďatko... fuj, až zle mi z toho bolo :D
Na vlásku (2010)
fúha, tak to bola paráda :) a skvelá animácia, no vážne, klobúk dole...
Tork (2006) (seriál)
Torka neznášam! to je najhoršie, čo môžu v roprávke spraviť, spojiť kreslené, resp. animované s hraným...
Oswald (2001) (seriál)
velice milá rozprávka a tá zvučka na začiatku je krásna...
Pásli ovce valasi (1973) (seriál)
Ako sa Kubko s Maťkom do popuku slaniny najedli je najlepsšie pozerať o tretej ráno, ale v príjemnej spoločnosti :) pretože kto by si rád nepozrel nejakú dobrú rozprávku na dobrú noc... :)
Pearl Harbor (2001)
hlavne dlhé a nudné, keby to skrátili na polovicu, bolo by to úplne o inom... ale takto nie, veď som pri tom zaspávala, na to sa nedalo pozerať
Vojna neviest (2009)
veď to bolo celkom milé... :)
Martha, Frank, Daniel a Laurence (1998)
hlavní dvaja hrdinovia sú úplne mimo a neschopní, ale dobrý film...