Recenzie (74)
Mátohy (2011) (divadelný záznam)
škoda, že trošku horšia kvalita... ale teda naživo... môžem vám povedať, to bolo omnoho lepšie! :)
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
fjuuuuuu, najlepšie podvody natočené Britmi... nuž a skvelý scenár, to sa musí uznať :) bombový seriál! :)
Jana Eyrová (2011)
nádherný film, dokonca presné spracovanie knihy, čo pri historických filmoch nie je pravidlom, úžasná hudba a perfektné výkony hercov, aspoň čo sa týka pána Rochestera určite :) len scéna s požiarom sa mi nepáčila, nemastná neslaná, no... záverečná scéna bola skvelá... nie nadarmo natočili novú "Janku" :))
Vašek Nešika a Šikulka Šikovná (1998) (TV film)
čo odpad, to bolo ešte horšie ako odpad! neskutočné, tak niečo škaredé som ešte nevidela a to má byť vraj rozprávka pre deti... a tá "čarodejnica", čo bol starý zhovadený muž s niečím podivným, čo malo pripomínať bradavicu na nose, no príšerné, naozaj, toto svojim deťom nepúšťajte...
La traviata (2005) (divadelný záznam)
no to bola nááááááádhera :)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
silná napodobenina Dr. Housa, nuž, nie, nie je to celkom ono, predsa originál je len jeden.
Farmár hľadá ženu (2010) (relácia)
pri tomto som sa vždy tak krásne zasmiala... to bývali skvelé piatky :)
Paris Hilton: Moje nová nejlepší kamarádka (2008) (relácia)
no tak toto bola hlúposť, ale vynikajúco som sa pobavila, hlavne, keď si mali holky (a jeden chlapec) vybrať šaty a Paris im ich potom hodnotila... ale mali by sa naučiť nebrať tieto veci tak vážne, lebo ak náhodou vypadli, tak vyzerali dosť úboho... nie je to dobré na psychiku dievčat, ale inak super zábava :) NESKUTOČNÉ, ja viem! :)
Mike Blueberry (2004)
ach, veď tam sa nič nedialo, to bolo trošku dosť nudné... škoda toho...
Prasiatko Rudy 2 (2007)
to bola, s prepáčením "prasačina" :D