Recenzie (794)
Tron: Dedičstvo (2010)
Jistěže je to sračka, ale akce je dobrá a když se zvuky herních automatů slijí do geniálního tracku od Daft Punku, mám radost. Příběhově a emocionálně nefunkční.
Tron (1982)
If you've seen one consumer electronic show, you've seen them all.
Osamelý vlk McQuade (1983)
Coogan po norrisovsku - romance v bahně, bondovský liliput, auto snů a pivo.
Motýli v břiše (2010) (TV film)
tyvole, tohoto bych chtěla vidět scénář! A IQ všech zůčastněných. Život jim prospívá... Ale tedy velmi. Je to brilantní, škoda, že je to omylem a že kamera je debilní.
Červené střevíčky (1948)
Střevíčky vůbec nejsou můj typ, ale jaksi... strašná pecka, proboha! Stejně podivný muzikál jako All that jazz.
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
Koprodukce s Německem přinesla nádech Kobry 11 a propad až kamsi k televizním detektivkám. Pakliže jsem u prvního dílu vyremcávala, že něco nefunguje pořádně, tady nefunguje prostě nic. Ani kamera. wow
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Těchto leonardovských hádanek už bylo snad dost... napínavé scény nejsou napínavé, logika a motivace skřípou, vztahy mezi postavami nefungují a atmosféra je nulová. Děkujeme, odejděte (a pusťtek tomu Finchera).
Christmas Holiday (1944)
Kdyby se celý film smrskl do úvodní půl hodiny a pak následovala hodina souboje vraha a vojáka, byla bych šťastnější. A Deanna Durbin mohla být výraznější (ať už víc samostatná, či více ufňukaná).
Carlos (2010) (TV film)
Carlose sráží televizní nafouklost, 330 minut neutáhne ani výtečný Ramirez (tedy, ona to spíš neutáhne postava Carlose). Po Veřejném Nepříteli další francouzská pecka, která stejně jako on dokáže zabavit a vyvolat svým stylem nostalgii po kriminálkách sedmdesátých let (i s typickým pocitem, že být vrah je vznešené, skvělé a člověk si u toho hodně zašuká), ale hloubky Baader Meinhof Komplex nedosahuje.
Submarino (2010)
Vizuálně bezchybný kalkul. A mentorující dealer je hodně wtf.