Recenzie (794)
Hammett (1982)
Uprostřed atmosférických kulis se odehrává pěkně nasnímaný příběh o ničem. Ale většinu času se spíš jen pomalu táhne.
96 hodín (2008)
Na poli adrenalinových akčňáků bezkonkurenční.
Bitka medzi mužmi (1955)
Já ty heist movie prostě nemusím. Scéna beze zvuku dobrá, ale tak nějak se to celé strasně vleče.
Strážca zákona (2008)
Kriminálka v esenciálním smyslu slova - stará a poctivá, načichlá noirovým kouřem cigaret a pachutí včerejší kocoviny let devadesátých.
Súmrak (2008)
Celovečerní tragédie s obludným příběhem plným logických nesmyslů, postrádající jakoukoliv gradaci i herce. Ale i tak stále věřím, že je v tomto ohledu kniha ještě povedenější. A Robetr Pattinson se celý film tváří, jak kdyby měl v prdeli koště...
16 blokov (2006)
Richard Donner našel černocha s nejprotivnějším hlasem současnosti, Bruce Willise obsadil do role samozvaného zachránce a natočil oldschoolovou detektivku plnou klišé, která se na začátku sice rozběhne kupředu slušným tempem, ale už ve třetině závodu jí podkopne nohy totálně retardovaný scénář. Přičtěte k tomu dorty a je hotovo
Partička B. D. (2007)
Dokonalý nápad podpořený stejně kvalitním provedením. Boží.
V moci diabla (2005)
Oproti německému podání více hororové, ale přesto zhruba stejně kvalitní. Soudní dějová linie adekvátně zábavná, nicméně víc scén s Jennifer Carpenter by neškodilo.
Spider-Man 3 (2007)
Sam Raimi se topí ve své megalománii a ve snaze zachránit co se dá vrství do potápějící se lodi jménem Spiderman páté přez deváté. Vzniká z toho uspěchané a možná právě proto tak nesnesitelně dlouhé nic, které Spideyho posílá neúprosně ke dnu. Na sobotní megafilm na nově stále dost dobré, jako pokračování Spidermanovské série krajně nedostačující.
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Není to až tak zlé, ale klipovitost i Statham se okoukají až nakonec začnou lézt na nervy. Pár dobrých scén a určitá našlápnutost tomu ale odepřít nejde. (tepláky hlásí comeback či co? wtf)