Recenzie (659)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Pěkná česká komedie se skvělým obsazením.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Nijak nenadchlo.
Amazing Spider-Man (2012)
Na předchozí trilogii Spider-mana to nestačí ani náhodou, ale jako začátek nové série bavilo.
James Bond: Skyfall (2012)
Skyfall!
Večierok (1968)
Měl jsem o něco větší očekávání. Občas mě to ale pobavilo.
Braček, kde si? (2000)
Výborná komedie.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Zase všem pořádně nasekali!
Piráti na vlnách (2009)
Až na hudbu, nezaujalo.
Škola základ života (1938)
Skvělé.
Unesená (2012)
Hodně průměrný a předvídatelný film.