Recenzie (659)
Firma (1993)
Chytlo mě to. Pořád to graduje.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Dobré béčko.
U mě dobrý (2008)
Hvězda za to, že to chvíli vypadalo jako Dannyho parťáci, jinak otrava.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Skvěle zpracované, jak technicky tak příběhově.
Muži v čiernom 3 (2012)
Perfektní!
Elitní zabijaci (2011)
Přehnaně dlouhý film. Slabý průměr.
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Slabý průměr, spíš velká oddychovka.
Legenda o slávnom návrate (2000)
Pěkný film s dobrým příběhem a obsazením.
Pod paľbou (2010)
Takový lepší průměr a jako Jason Bourne? Nikoliv.
Muž na hrane (2012)
Docela průměr.