Posledné recenzie (215)
30 dní dlhá noc (2007)
To nemůže do psí prdele někdo napsat horor se sympatickými postavami, které se nechovají jako úplný hovada? Taky by už mohlo někomu dojít, že upíři přestali být děsivý cca před 100 lety. Obzvlášť, když vypadají směšně. A Danny Huston mě v rolích záporáků už vyloženě sere. Režijně docela dobré, potenciál těžce nevyužitý.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
CGI vlak, CGI motorka, CGI exploze, CGI kouř, CGI voda, CGI bič, CGI Indy. Ona už i ta čtyřka trpěla digibordelem, ale díky Spielbergově umu se to ještě dalo přežít. Mangold je navíc podle mě jeden z nejnudnějších režisérů současnosti a na dravou a nápaditou Spielbergovskou režii nemá ani náhodou (to ale ostatně málokdo). Ony ty honičky jsou celkem fajn (ale na jedničku, trojku a vlastně ani tu čtyřku se nechytají) a jako dobrodružný film obstojí bez problémů a bez dlouhých nudných mezer. Ale kdyby nevznikl, nikdo by asi kvůli tomu nebrečel.
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Jakožto fanoušek knih a her jsem jen kroutil očima jak se snaží slepit tu hrůzu, co spáchali v minulé sérii. Což se jim samozřejmě nedaří, protože dvě papírem šustící věty to prostě nespraví. Polovička jakožto nečtěnářka a nehráčka zase nechápala, co se děje. Souboje se snaží být efektní, ale po půl minutě začínají nudit, jelikož jsou naroubovány tak příšerně na sílu. Ústřední trio se snaží a jejich charisma to posouvá na hranici koukatelnosti, ale jakmile se střihne jinam, mozek odpluje do Země Nezemě. Nějaká snaha tam je vidět, ale základy světa ani postav nefungují a to už prostě slepit nepůjde. Nejsem tak pohoršen jako před dvěma lety, jen je to prostě nuda k posrání.