Recenzie (659)
Chytráci - Zneužitie vedy (2003) (seriál)
Občas to jde. Docela zajímavý pokusy, které jsou většinou normálnímu člověku na nic. 70%
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Vždycky mi to vadilo.
Šišaté hlavy v New Yorku (1993)
Tohle jsem viděl poprvý a naposled tak před deseti lety. Divná Sci-Fi komedie obsazená celkem známými herci. 40%
High School Musical 3: Posledný rok (2008)
Je to sice kravina, ale dá se na to podívat. A zpívat vážně uměj. 60% sixteen, sixteen...
Gran Torino (2008)
Vynikající film s ještě drsnějším Harrym. Nemám co dodat, klasa. 100%
Medúza (1992) (relácia)
Občas dobrý, ale poslední dobou tam neni nic úchvatnýho. 40%
Rebel (1973)
Divně natočený, tak trochu nepřehledný film. Občas jsem si musel dát mezitím přestávku. Za Slyho hvězdička navíc. 40%
Vtáčia klietka (1996)
Divně teplej film. O ničem.
Piadimužíci (1997)
Goodman to celý drží! 60% BOB
Super finta (1985)
Typickej Belmondův film. Zábava, akce, spád. Dobrej náměť s vychytralým lupičem. 90%