Recenzie (659)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Průměrný akčňák s průměrnou Angelinou J.. Nic extrovního, ale člověka to pobaví a neurazí.
Môj sused zabijak 2 (2004)
Klasické a občas vtipné. Průměrný film s komediálním nádechem. Mě se to líbilo, Willis a Perry dobře netradiční dvojce. 65%
Matrix Reloaded (2003)
Vizuálně byl tenhle díl asi nejlepší z celé trilogie, přece jenom to na jedničku nemělo. Nápad to rozhodě má. Věci se od jedničky zase o krok vyvynuli a to se cenní. Lepší než poslední díl. 75%
Matrix (1999)
Tímhle dílem celá trilogie měla končit, protože čím víc dílů bylo, tím menší smyl a řídčí myšlenku to mělo. Nevím co psát, protože Matrix byl zcela zlomový bod v kinematografii dvacátého století. Vznik ballet time dal možnost vznikat dalším několika věcem, teď je bullet time použit v každém druhém průměrném filmu. Matrix neni jen film o skvělých choreografických scénách, tricích a agentech, ale o jeho celkem hluboké myšlence, kterou většina filmů převelice postrádá. Je tomu už devět let co jsem to viděl, takže všechny dojmy z filmu už jsem jaksi pozapomněl. Ale i za těch devět let je tenhle film pořád skvost a to je co říct. Bez dělšího rozmejšlení, který je u většiny filmů potřeba 100%
Muži v čiernom 2 (2002)
Bláznivá komedie, kde příběh ani vtip nechybí. Jednička možná byla lepší. 70%
Dannyho jedenástka (2001)
Soderberghovi se tohle podařilo. Uhlazená komedie s nějakou úrovní. Skvělé obsazení, díky kterému je film ještě uhlazenější. Zápletka nic převratně novýho, a i přesto tak kvalitní zpracování se jen tak nevidí. 90%
Kat (2004)
Celkem dobře natočený komiks. Travolta stále ve formě. 70%
Utrhnutý z reťaze (2005)
První část rychlá, svižná, akční. Plno bitek a krve, který diváka uchvátěj. Druhá část už taková není. Je pomalá a spíš se pokouší dát filmu dramatičnost. Mě se to ve výsledku líbilo, tak jak to je. 75%
Mission: Impossible (1996)
I když už je staří tohodle dílu znát, tak se to stejně řadí mezi průkopníky, kteří něco filmovému průmyslu něco dali. 80%