Recenzie (90)
Jeff Dunham's Very Special Christmas Special (2008) (relácia)
Poněkud slabší než předchozí díly....80%
Darjeeling s ručením obmedzeným (2007)
Něco jako indický road movie. Osciluje mezi komedií a dramatem. 70%
Baader Meinhof Komplex (2008)
Zdlouhavá nuda, občas se střílí. Pár dobrých záběrů headshotů ale to je asi tak všechno...
The Hire: Ticker (2002)
Už od začátku rachot jak se patří...+ kvalitní a nečekaný příběh...5*
The Hire: Powder Keg (2001)
To nebyla reklama na BMW, ale miniválečný snímek ve kterém se BMW mihne jen na okraj.
The Hire: Star (2001)
Bezkonkurenčně nejlepší díl celé série. Má to akci, má to vtip, má to příběh...k tomu navíc dokonalá hudba, Owenovo luskání prsty při protáčení volantu, jízda skrz křižovatku bez držení...zkrátka lahůdka 98%
The Hire: The Follow (2001)
Asi největší omyl z celé série...jo, sice je tady velice silná atmosféra...ale je to přece jen reklama na auto....režisér měl moc umělecký sklony. 50%
The Hire: Ambush (2001)
Z celé série vizuálně nejnadupanější. Skvělá honička, jednoduchý příběh...
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Rachot jak má být. a za Nicolace Cage velké plus 90%
Kokaín (2001)
Zezačátku mi to připomínalo Goodfellas...kouknu se a koho nevidím...Ray Liotta. A pak ten příběh...napřed se jim hrozně daří, všechno je OK, frčí si na drogách ale pak se začne všechno kazit. Každopádně skvělý film...85%