Recenzie (15 730)
Rozhodujúci okamih (1977)
A ja ze si pozriem nejaky dobry film, bud spionaz alebo detektivka a tu ide len o balet ... buzerantsky sport 15 %
Konec Sheily (1973)
Posobiva psychologicka detektivka od Normana Batesa, pardon Anthony perkinsa. K spokojnosti staci jedna lod, vysetrovanie vrazdy a par znamych hercov. 83 %
A Lion Is in the Streets (1953)
Reziser Raoul walsh sa evidentne chcel vyhnut politike a prave porebiehajucej studenej vojne, taxa rozhodol tocit film s tematikou korupcie v politike. Slabe, nedomyslene, tema nic moc, tuctova, oficialny distributor pise ze este aj tie volby dopadli kadejako a musel sa zist snem ....... Da,m 70 % ale len preto, ze som bol zvedavy na US realie 50. rokov
Sea Devils (1953)
Jo, odohrava sa to v nadhernej prirode a antraxtivne protsredie mi k spokojnosti nestacia, halvne ked tam hral odporny Rok Hadsn : 40 %
Glory Alley (1952)
Viem co je Bourbon street navyse tu este s boxerskymi zapasmi. Toto by mal vidiet Roky Brambora, pardon Balboa : 66 %
Along the Great Divide (1951)
A ja ze si pozriuem dobry western - brutalne nahanacky s konmi a vozmi, vozy a vlaky plne zlata, Indiani, belosi a ich vecne spory.... no a tu bola len otrepana kradez koni a trest za cin ...... p o rokoch uz vrchlova nuda, nejdem pisato dy an Kirka Douglasa jednak je to neobjektivne a jednak strasne buzerantske 58 %
Fighter Squadron (1948)
V roku 1948 už bolo vlastne po vojne, a napriek tomu vznikali film o WWII. Nuda, sed, priemer, vatovo plane plky, ktore sa po polhodine nedali pocuvat...... kalsicky prikald toho, ze kvalitna tema este automaticky neznamena kvalitny film 45 %
Cheyenne (1947)
Konecne doprdele kvalitny western, ku ktoremu sa kedykolvek rad vartim. Najlepsie westerny vznikali v 50. a 40. rokoch minuleho storocia, tuto je jeden znich, Nie je tu klasicke westernove klise kradez koni, kradeze dosatvnikov,m ktomu gambler distane moznost vykupit sa potrestanim zlocinu, no veci nie su tak ako sa zdaju, a realita tohoto zivota dobehne nejedneho hrdinu, napokon im slo ozivot. Herci su dost neznami, snad len Jane Wyman /Vse co nebe povoli, Pollyanna 1960/ bola na urovni.. Western, ktory sa opalti mat a obcas si pripomenut, ake kvalitne filmy sa tocili : 89 %
Pursued (1947)
Zvlastna kombinacia, natocit western s prvkami noir filmu. Mitchum bol na urovni, no nuda dostala az neprirodzene vela priestoru. Obcas sa to opalti, uz len pre spojenie noir filmu a westernu 75 %
The Man I Love (1947)
Priemerne, strasne priemerne Vianoce i po rokoch. Ak chcete hlupe vianocne filmy, tu su : Svalnaty Santa Claus, Jack frost, Home Alone 4, 5 a 6. 50 %