Recenzie (15 730)
Terra Estrangeira (1996)
Az v polke filmu som zistil ze ide o nejaku mafiu a stat zvany Brazilia, najprv to na mna posobilo uplne ako road movie : 60 %
Annie (1982)
Ja som vzdy vedel, ze jestvuje akasi herecka, ktora ako 10 - 11 rocna mala kedysi film a potom vyhasla a tao tak, ze komplet. Tychto ludi som zacal sledovat akosom videl Home Alone 1, 2 s Culkinom : 30 %
Phobia (1980)
Aby to bol pravy horor, dobre experoimentoval so zzlocincami. lenze tam malo byt to, ze najbrutalnejsie experimenty by sli na tych, co pokanie povazovali za zozenstele, nikdy sa nepriznali, nikdy nic neolutovali, zatvrdili srdcom i myslou ....... takto to ostalo kdesi na polceste. Zlocinci - su aj kajucnici, aj zatvrdili - tu sa nic take nerozlisuje 30 %
Moudrá krev (1979)
Toto by sa hodilo na dnesnu zakonspirovanu scenu na Slovensku, Ako som si vsimol, SR je asi najzakonspirovanejsi stat v EU, Ludia tu veria takym koninam /Croft/ ze mi mozog stoji nad tym 77 %
Seznam Adriana Messengera (1963)
No konecne . Pravy drsny spionazny studenovojnovy film presne tak, ako to Martin ma rad. nadych mysteriozna, do to sa montuje tajna sulzba, asponze nie je trojpismenkov a z USA /trojpismenkove tajne sluzby su uz uplny folklor diky Pistovi Segosovi/. Dopitak dobre pise ze ide o detektivku s vrahom. Kirk Douglas bol umna vzdy len taky priemer, najma ma potesila ucast Lancastera, Mitchuma a vtedy krasnej Dany Wynter. mysteriozno sa na konci filmu perfektne vyjasni, jasna spokojnost 79 %
The Kremlin Letter (1970)
Film som videl len kvoli mojim dvom oblubenym hercom - Orson Welles a Max Von Sydow. Tuctovy spionazny studenovojnovy film, tema jé ZSSR, USA a kontinentalna Cina, asponze sa tie reci dali pocuvat /u Dzeka Rajena 2014 sa nedali/ : 62 %
A Walk with Love and Death (1969)
Som vzdy vedel uz pri registarcii na tuto databazu, ze najdem film plne poplatne dobre, ktore behom casu pravom su v zaprasenom najtmavsom kute ´filmoveho archivu. Fakt ma zmysel ista zabehat /alebo hocijaky iny sport, proste dat si pohyb/ pred filmom a potom si to pustit maximalne ako kulisu, K filmu len strucne : retronuda, bez intelektualnej a filmarskej hodnoty : 44 %
Hříšný Davey (1969)
Toto som pozeral uz v stave polospanku a musim napisat, ze Johnovi Hurtovi nejdu roly ake mal tuna : 0 %
Sbohem, armádo (1957)
Beletriu necitam, ma rad literaturu, ale len odbornu, milujem encyklopedie, kronoiky, ucebnice fyzaky, chemie, ... prirodnych vied. Viem este zo strednej skoly ze toto bolo priserne nudne citanie /tusim ze to bolo povinne/. Noi tak som si pozrel film. Vacsinou som si u sfilmovanych knih zvykol hovorit, ze kniha je lepsia, tu ne. Tu je kniha rovnaka nuda, na ktoru treba plechovu prdel ako film - minutaz je vrazedna a plechovu prdel tu treba tiez zadovazit. To ja nemam plechovu prdel, mam len tu klasicku a to este rozcesnutu napoly na dve polky. To uz mohol rovno natocit ten profesionalny nudil Jean Luc Godard 49 %
We Were Strangers (1949)
Kubanska historia davno pred notoricky znamym Fulgencio Batista Y Zaldivarom, tusim rok 1933 ajk si dobre pamatam : 62 %