Posledné recenzie (7)
Blízko od seba (2013)
Symbolické dílo zamýšlející se nad smyslem života a jeho nicotností. Nefunkční rodina plná agresorů a slabochů nabízí otázku, kdo je ve skutečnosti ten silnější? Potenciál filmu velký, ale očekávala jsem ho víc propracovaný, ne jen povrchní shrnutí.
Ako nikdy (2013)
Film měl bezpochyby nést různá poselství a vzbudit v nás sounáležitost s naším osobním životem. Zpracování však bylo krkolomné, nepřesvědčivé a mírně chaotické. Některé scény vyloženě do filmu nezapadaly a působily dost násilně. Věřím že nahota zvyšuje sledovanost (koupání v rybníku) ale tyto scény byly jako pěst na oko oproti celkové atmosféře filmu a působily spíš zoufalým dojmem. Kdyby byl film více jednotný, tak bych ho určitě hodnotila mnohem lépe.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Film je jako život. Stále nás v něm něco překvapuje a šokuje. Provází nás v něm střídavé emoce jako je smutek-štěstí, zášť, závist a zoufalství. Asi jen těžko by si divák mohl v jednom snímku prožít snad všechny lidské emoce kdyby se nejednalo o tento snímek který nám to v plné míře umožňuje. Lehce mi příběh i zpracování připomíná Velkou rybu. Parodií celého filmu je že ten co měl umřít jako první umírá téměř jako poslední ale nejedná se o jedinou ironii kterou zde potkáme. Jsou zde servírovány životní pravdy které si málokdo chce připustit a to formou takového specifického člověka jako je Benjamin což působí o to více smutně. Obraz je spíš zahnědlý a lehce zrnitý ale jen na počátku, postupně je obraz stále kvalitnější. Nelíbila se mi přehnaná depresivnost filmu, přišlo mi mírně přehnané že by někdo měl až tak smutný živost ale jako celek mi film přijde velmi osobitý a zajímavý a podívala bych se na něho znova. ****
Posledný denníček (2)
Ennio Morricone
Kdo pujdete na koncert Ennia Morricone? Se nemuzu dockat na 9. února. Velmi obdivuji jeho hudbu!