Posledné recenzie (178)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Víc se tomu ani dát nemůže, jako fakt ne, naprosto trapný scénář, jako fakt hodně, nelogické kraviny, první část "eposu" aspoň šla v představování hrdinů, ale tady nic není.....
Oppenheimer (2023)
Docela nuda
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Akční jízda, vtipný Momoa, Amber především digitálně a většinou drží hubu, a vlastně ta špionská chobotnice do plusu