Recenzie (462)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Mozny SPOILER: prekvapivo to neboli herci, co sklamali... reziserovi by som nedala uz natocit ani pivo a nie dalsi film.. vsetko to pada na nom... bolo to bezduche a uz pri Man of steel mal dakovat trailer firme, lebo ten bol o tri triedy lepsi ako samotny film... vsetci vieme, aky "dobry" herec je afleck a film bol taky zly, ze mi aflecka bolo luto, ze sa na taku p*covinu nechal ukecat... ale asi scenar este nebol, ked ho ukecavali... a podpisat zmluvu pred scenarom si clovek moze dovolit, ked to toci nolan, ci spielberg ale nie pri snyderovi... a xena?? Wtf??? esteze mali mamky rovnake mena, inak by sme prisli o dalsi zbytocny film... P.S. nemusite cakat do konca titulkov... nic tam nie je...
Susedia na odstrel (2014)
Jedna za efrona hore bez a jedna za bitku...
Hudba v srdci (2015)
Za Efrona hore bez... za viac to nestalo...
Ako byť single (2016)
Aaale sak som sa prijemne zabavila... dakota krasna ako hovado, rebel vtipna ako hovado a new york vo vedlajsej ulohe dokonaly...
Decibely lásky (2016)
Uz len pri teaileri mi iq klesalo rychlostou svetla...
Deadpool (2016)
Neskutocna zabava!
Lída Baarová (2016)
Renc sa prekonava, doj*bat pribeh s takym potencialom chce riadnu namahu.... sexualne sceny, kde sa Tana pozerala do kamery su horsie ako z najlacnejsieho porna... korunku tejto maskarade nasadil Kriz ako Hitler... Ale svietili dobre...
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
clovek musi byt riadny magor, aby tomuto dal 5*.... nehovorim, ze to nebolo natocene zaujimavym stylom, ale to bolo asi vsetko.... technicka stranka bola skvela, ale pribeh tazko krival, vlastne tam ziadny pribeh ani nebol... aspon ze tam hardy vyzeral tak dobre ako vyzeral, lebo inak by som to vypla po piatich minutach...
Zoo (2016) (seriál)
ako sa mohla Pauhofova dat ukecat na taku koninu mi je zahada...
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Tak to bola sila! Benicio mi v niektorych okamihoch pripominal DiCapria, avsak Leo mu nesiaha ani po clenky.... Atmosfera ako v Traffic, ci True Detective a k tomu neskutocna hudba... Pre mna vrchol roku 2015 a vydareny navrat Benicia Del Tora... Aj ked pre mna nikdy "neodisiel"... Mozny spoiler: Zboznujem ked hra Benicio k*rvy... Ma neskutocnu charizmu...