Recenzie (462)
Danny Collins (2015)
Prijemna oddychovecka...
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Ak scena, kde padaju auta z lietadla z vysky x tisic metrov a este aj s beziacim motorom, ta najmenej prehnana, tak je asi nieco zle.... ani sympaticky/rozluckovy zaver to z biedy nevytrhne....
Cobain: Montage of Heck (2015)
Cakala som o vela viac, ked som citala miestne kritiky...ale o com to cele bolo? Kto vypovedal? Matka, otec, nevlastna matka, sestra, Krist a najvacsia zijuca smazka Love.... autenticke domace videa ukazovali viac cecky Love ako Kurta, kreslene pasaze ma dost nudili a osobne mi tam chybali vypovede inych (jeho teta, dave....). Ziadne nove informacie, prosto nic extra...
Jurský svet (2015)
Nevidela som ziadny diel okrem povodneho a tohto... takze nostalgia jak svina! A chris...
Temný prípad (2014) (seriál)
Kurva, ta atmosfera!!! (Ak to pojde takto dalej, bolo by lepsie oddelit druhu seriu od prvej. Lebo druha seria je na hovno, herci su premotivovani, najma Vaughn... a Farrell to sam nevytrhne...
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Bolo to vtipnejsie a akcnejsie ako jednotka... ale nebolo to lepsie... tak ako man of steel aj toto trpi kvoli prehnanej akcii... u mna za slusne 4 *
Captain America: Prvý Avenger (2011)
prihluple a nudne. horsi film o superhrdinovi som naozaj nevidela...
Rezistencia (2015)
Druhy diel razne pokryvkava za prvym, ale stale lepsie ako ktorekolvek Hunger games.
Divergencia (2014)
Minimalne o dve triedy lepsie ako konkurencne hry... hlavna dvojica je sympatickejsia ako ten maly skrecko s tou uvrieskanou jennifer lawrence....
Zlatý věk formule 1 (2013)
Bolo by to za plny pocet, ak by sa viac venovali ere Ayrtona. Ale inak vyborny dokument... ale kde tam bol fassbender, vobec neviem...