Recenzie (2 103)
Argylle: Tajný agent (2024)
Neni to jazda celu dobu, ale ked je to jazda, tak je to JAZDA. Urcite v buducnu pozriem znova, ked budem mat chut na megafarebnu prestrelku.
Duna: Časť druhá (2024)
Nie zlé. Nie super.
Fallout - Cíl (2024) (epizóda)
Asi ma doháňa, že som nehrala hru, táto časť pre mňa bola pomerne hluchá.
Fallout - Konec (2024) (epizóda)
Dlhé a Maximova časť ma vôbec nebavila, ale atmoška a Lucy sú super. Oukie dokie.
Kód 8: Část 2 (2024)
Nepamätám, či som to dopozerala. Pamätám len, že ma to nebavilo a hlavný hrdina sa nechoval ako sympoš.
Mladá dáma (2024)
2 dobrí herci, konkr. herečky - obe kráľovné. Zbytok je nemastný neslaný. Okrem MBB, ktorá je už tradične v póze "drzo namyslená", hoc aj mne ako žene je jasné, ktoré scény sú vyložene určené, aby si ich chlapci púšťali opakovane. Drak pekný, hoc hlúpy. Fajn kostým. Príbeh urazí len trochu. Nenudila som sa, aj keď drvivá vačšina akcie je len "bolestivo padám".
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Pozeratelne. Skor ukecane nez akcne. Kazda epizoda je trochu ina a vztah Smithovcov ma rozhodne vyvoj. Najviac mi asi vadila Jane, nechapem casting, nebola ani zaujimava, ani extra sexy, na tych par bojovych scen velmi okato pouzili inu kaskaderku.
Mr. & Mrs. Smith - Chceš děti? (2024) (epizóda)
Chudak Perlman. Johnove chovanie a navrhy nedavaju absolutne zmysel.
Povýšení (2024)
Slabucky odvar, s hrdinkou, ktorej nie je lahke fandit.
Sight Unseen - Tess (2024) (epizóda)
Nenadchne, neurazí. Zabudli nahodit cliffhanger, takže to asi nechám takto a budem to brať ako filmík. Plot: Detektívka stratí zrak počas naháňačky únoscu s obeťou, čo si ale odmieta nechať na svedomí aj ako civilistka, takže vyzbrojená kamerkou a handsfree s novou longdistance kamoškou sa snaží prípad predsa len vyriešiť.