Recenzie (2 097)
Ted Lasso (2020) (seriál)
Fucking hilarious. Neverila som, kym som nevidela.
Sisu (2022)
Niekto sa vizualne kochal, niekto nackov kuchal. Drsnak v duchu zvitazi ten, kto proste odmietne chcipnut.
Diplomatické vztahy - Zmatené ovce (2023) (epizóda)
Už druhý krát naplnili presne, čo som v minulom dieli písala, že by som od nich ešte potrebovala. A ňáky humor k tomu. Takže hurá, spokojnosť.
Diplomatické vztahy - Neříkejte tomu únos (2023) (epizóda)
Oproti pilotu prudké zlepšenie. Kate začína niečo robiť a fungovanie Hala je... záživné. Teraz ešte keby tak niečoho aj dosiahli...
Renfield (2023)
Zábavná akcia, aj pár LOL momentov. Zabavilo lepšie, než som čakala.
Noční agent - Série 1 (2023) (séria)
Prekvapivo som si to celkom užila.
John Wick 4 (2023)
2 hodiny 45 minut a z toho sa asi 2,5 hodiny biju. NICE. Koniec museli riadne zaonacit, aby im pasoval do konca aky chceli, ale whatever, Jonathan Wick sa nepozera kvoli pribehovej linii a to, preco sa pozera, splnil na plnej ciare. (Pri sledovani je dolezite aj dobre ozvucenie.)
Noční agent - Volání (2023) (epizóda)
NGL, Condor (seriál) (2018) sa mi páčil viac, hlavne hereckou zostavou. Ale prekvapivo nie zlé. A Petrova otvorenosť v rámci agentej normy je príjemna.
Pravdivé lži (1994)
Pri prilezitosti zacatia True Lies (seriál) (2023) som si pustila znovu po rokoch a prekvapivo je to stale pozeratelne a nejak som sa asi aj viac bavila nez ako teenager. A Arnie v dnesnom porovnani ani nebol tak zly herec. :D Dokonca aj tych evidentnych "dvojnikovych" kaskaderov som ocenila viac, nez keby sa im neustale snazili dat vlajuce vlasy cez tvar.
Mayday (2023)
Priamočiare boom boom bác kapitán, fajne.