D-Frag!
Japonsko,
2014, 24 min
Réžia:
Šizutaka SugaharaScenár:
Makoto UezuKamera:
Jorinobu OdaHudba:
Akito MacudaHrajú:
Kacujuki Koniši, Kana Hanazawa, Šizuka Itó, Ken'ičiró Macuda, Ami Košimizu, Hiroki Gotó, Rjókan Kojanagi, Minami Takahaši, Isamu Júsen, Rjóko Ono, Rjóka Juzuki, Bandžó Ginga, Tomomi IsomuraHrajú
Kacujuki Koniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Šizuka Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Ken'ičiró Macuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Oši no ko (2023) (seriál)
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál) - herec, rozprávač
Ami Košimizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Hiroki Gotó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Rjókan Kojanagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
No Game, No Life (2014) (seriál)
Kurošicudži (2008) (seriál)
Minami Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Isamu Júsen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Rjóko Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Barakamon (2014) (seriál)
Rjóka Juzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Bandžó Ginga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Tomomi Isomura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Hidamari Sketch (2007) (seriál)
Persona 5: The Animation (2018) (seriál)