Saint October
Japonsko,
2007, 25 min
Scenár:
Megumu SasanoKamera:
Kendži TakeharaHudba:
Hiroši TakakiHrajú:
Azusa Kataoka, Jú Kobajaši, Jukari Fukui, Masami Suzuki, Júki Ono, Naru Kawamoto, Tošijuki Tojonaga, Kendžiró Cuda, Takehito Kojasu, Erika, Kanae Oki, Takahiro Hirano, Rie Nakagawa, Suguru InoueHrajú
Azusa Kataoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Jú Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Jukari Fukui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Strawberry Panic (2006) (seriál)
Masami Suzuki
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Júki Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Blue Lock (2022) (seriál)
Naru Kawamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (seriál)
Tošijuki Tojonaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Erika
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fairy Tail (2009) (seriál)
Tegami bači (2008) (seriál)
Jamato nadešiko šiči henge (2006) (seriál)
Kanae Oki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Durarara!! (2010) (seriál)
Bohové smrti (2008) (seriál)
Takahiro Hirano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Full moon o sagašite (2002) (seriál)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (seriál)
Rie Nakagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Suguru Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Kill La Kill (2013) (seriál)