Čičča na juki cukai Sugar
Japonsko,
2001, 24 min
Scenár:
Seiši MinakamiKamera:
Jóhei SuzukiHudba:
Šinkiči MicumuneHrajú:
Tomoko Kawakami, Masumi Asano, Činami Nišimura, Kaori Mizuhaši, Tomo Saeki, Džun Fukušima, Akiko Nakagawa, Júko Sasamoto, Sawa Išige, Asami Sanada, Micuo Iwata, Majumi Asano, Jú Šimaka, Masajo KurataHrajú
Tomoko Kawakami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Masumi Asano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Činami Nišimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Boku no kokoro no jabai jacu (2023) (seriál)
Kaori Mizuhaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hellsing (2001) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Tomo Saeki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ima, soko ni iru boku (1999) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Abenobaši mahó šótengai (2002) (seriál)
Džun Fukušima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Akiko Nakagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Cubasa Chronicle (2005) (seriál)
Maria-sama ga miteru (2004) (seriál)
Júko Sasamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Sawa Išige
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Asami Sanada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Micuo Iwata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Majumi Asano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jú Šimaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Masajo Kurata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)