Čokotto Sister
Réžia:
Jasuhiro KurodaScenár:
Go ZappaKamera:
Norikazu JamagučiHudba:
Masara NišidaHrajú:
Daisuke Hirakawa, Momoko Saitó, Rika Morinaga, Rie Kugimija, Kana Ueda, Juki Macuoka, Čiwa Saitó, Kaori Mizuhaši, Akiko Suzuki, Tecuharu Óta, Mizuki Fudžita, Misaki Sekijama, Kazuko Kodžima (viac)Hrajú
Daisuke Hirakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Momoko Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Sketchbook ~full color'S~ (2007) (seriál)
Isekai no seikiši monogatari (2009) (seriál)
Rika Morinaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Rie Kugimija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kana Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Juki Macuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Čiwa Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Kaori Mizuhaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hellsing (2001) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Akiko Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Ao no Exorcist (2011) (seriál)
Tecuharu Óta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Tengen toppa Gurren Lagann (2007) (seriál)
Baccano! (2007) (seriál)
Mizuki Fudžita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Speed Grapher (2005) (seriál)
Misaki Sekijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Kazuko Kodžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
xxxHOLiC (2006) (seriál)
Deltora Quest (2007) (seriál)
Ió Macukubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Blood+ (2005) (seriál)
Romeo × Juliet (2007) (seriál)
Inukami! (2006) (seriál)
Mari Kanó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
ゴーストハント (2006) (seriál)
+Tic Neesan (2011) (seriál)