Speed Grapher
Scenár:
Jasujuki SuzukiKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Šinkiči MicumuneHrajú:
Kei Šindó, Júdži Takada, Takako Honda, Hisao Egawa, Kendžiró Cuda, Tošijuki Morikawa, Gara Takašima, Hiro Júki, Maja Okamoto, Takeši Kusao, Majumi Jošida, Ken'iči Močizuki, Džun'iči Sugawara (viac)Hrajú
Kei Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Overlord (2015) (seriál)
Júdži Takada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Sword Art Online (2012) (seriál)
Fullmetal Panic! (2002) (seriál)
Takako Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Hisao Egawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Gara Takašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Maja Okamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Trigun (1998) (seriál)
Tico a přátelé (1994) (seriál)
Takeši Kusao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Majumi Jošida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Ken'iči Močizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Džun'iči Sugawara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Takehiro Murozono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Sajaka Uehara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Devil May Cry (2007) (seriál)
Speed Grapher (2005) (seriál)