Maken-ki! - Two (2014) (séria)
Réžia:
Satomi NakamuraScenár:
Jósuke KurodaKamera:
Tacuja MijazakiHudba:
Čeru WatanabeHrajú:
Tomoaki Maeno, Noriko Šitaja, Iori Nomizu, Sajuri Jahagi, Misuzu Togaši, Mina, Hitomi Harada, Satoši Curuoka, Aja Góda, Saeko Zógó, Misato, Šizuka Furuja, Nacumi Takamori, Acuši Imaruoka (viac)Hrajú
Tomoaki Maeno
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Noriko Šitaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Iori Nomizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Another (2012) (seriál)
Šidžó saikjó no deši Ken'iči (2006) (seriál)
Sajuri Jahagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Misuzu Togaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál)
Mina
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sekaiiči hacukoi (2011) (seriál)
Gosick (2011) (seriál)
Bungó Stray Dogs (2016) (seriál)
Hitomi Harada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Džundžó Romantica (2008) (seriál)
Another (2012) (seriál)
Satoši Curuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Aja Góda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sora no otošimono (2009) (seriál)
Deadman Wonderland (2011) (seriál)
Kore wa zombie desu ka? (2011) (seriál)
Saeko Zógó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sekaiiči hacukoi (2011) (seriál)
Love Stage!! (2014) (seriál)
Giant Killing (2010) (seriál)
Misato
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ničidžó (2011) (seriál)
Deadman Wonderland (2011) (seriál)
Inari, konkon, koi iroha. (2014) (seriál)
Šizuka Furuja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ničidžó (2011) (seriál)
Another (2012) (seriál)
Tantei wa mó, šindeiru. (2021) (seriál)
Nacumi Takamori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Acuši Imaruoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Šúsaku Širakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akacuki no Jona (2014) (seriál)
Jódžo senki (2017) (seriál)
Gate: Džieitai kanoči nite, kaku tatakaeri (2015) (seriál)
Kajoko Cumita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Love Stage!! (2014) (seriál)
Mondaidžitači ga isekai kara kurusó desu jo? (2013) (seriál)
Date a Live (2013) (seriál)