Recenzie (78)
Hezký, charakterní Ital v Austrálii hledá krajanku za účelem sňatku (1971)
Trochu kruté, hodne vtipné. Chvíľami to pripomínalo staré Formanove filmy (avšak s bezpodmienečnou láskou ku všetkým postavám)
Festival pána Rifkina (2020)
Už to nie je žiadna sranda. Už najmenej 10 rokov
Muž so zajačími ušami (2020)
Alegorický motív so zajačími ušami je úplne zbytočný a v celkovej štruktúre filmu dokonca rušívý. Všetky informácie aj tak Krobotovi porozprávali ostatné postavy rovno do očí, a divákom (pre istotu) ešte aj priamo do kamery. SPOILER!!! - Holý čurá~ na začiatku by mohol tiež pôsobiť zbytočne, ale v tomto prípade autori dodržali princíp "Čechovovskej pušky" a s čurá~~ sa nakoniec vykľuje corpus delicti. (Preto ten odkaz na Freuda?) P.S. Dúfam, že Filmová akadémia zareaguje na najnovší trend a začne udeľovať Slnko v sieti aj v kategórii Najlepší režisér v epizódnej úlohe.
Otec (2020)
Čisté peklo.
Slovania - Poklad (2021) (epizóda)
Toľlko práce, toľko peňazí - a je z toho taká pi....na
Kondomédia (2001)
Stačí jeden buzerant (kľudne aj falošný) - a svet je hneď krajší.
Slnečnica (1970)
Zlaté časy kinematografie.
Ticho (2005) (TV film)
Malé, nenápadné, ale čisté. Je tam všetko čo tam malo byť, nič tam nechýba. A Pavlovič je fakt výborný.
Meky (2020)
Nemá to ani hlavu ani pätu.