Recenzie (78)
O liečivej vode (2020) (TV film)
Nie.Ani rozprávku nemôže robiľť hocikto.
Good bye, Lenin! (2003)
Perfektný nápad.
Chvilky (2018)
Neznesiteľne otravné Chvilky zo “života” ľudí, ktorí sú totálne bez života. To, že ide o tzv. “chcípácký film” ešte nemusí byť samo o sebe zlé. Problém však je, že je to extrémne zle nakrútené (a samozrejme ešte predtým rovnako zle napísané). Dopozerať tento film bolo pre mňa skutočne utrpením.
Šarlatán (2020)
Je to šarlatánstvo. Zopár faktov, trochu tajomstva, veľa fabulácie… No a keď to celé prináša “silné posolstvo” a ešte to aj pekne vyzerá, ľudia tomu radi uveria (a radi zaplatia).
Suri (2015)
Bez otravného pátosu a moralizovania by ten film bol oveľa zaujímavejší.
Moje povstanie 2 (2019) (TV film)
Príšerné scenáre. Bez vysvetľujúcich titulkov nerozumiete vôbec ničomu. (Na rozdiel od prvej série to nie je zaujímavé ani ako kameramanské alebo strihačské cvičenie.)
Cesta do nemožna (2019)
Kopec originálnych nápadov, humor, výborná hudba…Pre mňa veľké prekvapenie. Títo páni majú talent.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Tarantino pred premiérou v Cannes prosil divákov, aby neprezradili príliš veľa o tom, čo uvidia. Je to dosť nezvyčajné, ale dá sa to pochopiť. Zrejme už tušil, že to bude veľký prúser. (jedna * pre B.P.)
Chata na predaj (2018)
Ani komédia, ani dráma - proste nič.
Noc plná zázrakov (2011)
Výborná rozprávka pre dospelých. Keď už sentimentálny gýč, tak nech je aspoň dobre napísaný a nakrútený.