Recenzie (595)
Wolf Creek (2005)
Překvapivě dost nuda. Málo strachu, málo lekaček a bohužel i málo násilí. Navíc John Jarratt je jako sadistický vrah dost směšný.
Hrob světlušek (1988)
Buď jsem totální cynik, nebo nevim, ale tenhle film mi i přes svoje některé nesporné kvality připadal jako sprosté citové vydírání, které je občas až k smíchu. Vlastně dost často.
Zaklínač (2001)
Zaklínač redefinoval pojem "špatný film". Na začátku bylo v promítací místnosti přeplněno. Když jsem se po půlce probudil, zbylo dvanáct lidí. Fakt, že to celé bylo v Polštině bez titulků s tím ale rozhodně neměl co dělat.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Film, který je pro mě osobně největším zklamáním tohoto roku. Že se nekoná proklamovaný příběh Romea a Julie ve světě upírů a vlkodlaků by ani tolik nevadilo, ale akční horor s totálně nenápaditou a statickou akcí a bez jediného napínavého okamžiku už je problém. Navíc průměrné herecké výkony, mizerné masky, dost jednoduchý scénář s hromadou logických chyb a velmi podprůměrnou režií. Je to škoda, protože tohle téma mělo na mnohem víc.
Krvavá pomsta (1992)
Velmi dobrý, ale také velmi drsný film, kterému k maximálnímu hodnocení schází jen trochu originálnější příběh.
Volavka (2002)
Volavka nabízí vše, co by měl mít mít každý pětihvězdičkový film. Strhující příběh, skvěle napsané a zahrané postavy, dobrou hudbu a skvělou režii. Byla by chyba tenhle film nevidět.
Scarface (1983)
Díky De Palmovi a jako vždy výtečnému Pacinovi uběhlo těch 170 minut mnohem rychleji než bych si přál.
Mušketier (2001)
Špatně napsaná a zrežírovaná blbost, kterou drží nad vodou kvalitní choreografie bojových scén.
Miliónové preteky (2001)
Po dlouhé době komedie, u které jsem se opravdu od plic zasmál. Fóry "muzeum Barbie" a "sraz veteránů" nemají chybu. Určitě by se filmu dalo vytknout pár věcí, ale zábava všechny potencionální chyby vynahradí.
James Bond: Dnes neumieraj (2002)
Velice zdařilá bondovka. Má to akci, humor a šmrnc. Jen ta ústřední melodie byla slušně řečeno špatná.