Recenzie (586)
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Jedna z nejlepších "blbejch" komedií. A i když je tupá a blbá, je i hodně vtipná, jen se člověk nesmí stydět, že mu to vtipný připadá. Já se teda nestydym.
8 MM (1999)
Zatraceně dobrý a zatraceně drsný. Jako detektivka se 8MM vydává do míň probádanejch vod a je to moc a moc dobře. Těžká depka až do konce. Nic pro slabý povahy.
60 sekúnd (2000)
Žádnej scénář, hlavně, že je na co koukat. Hezký káry, hezký ženský a to je všecko. Pokud to někomu stačí, nic proti, ale já bych radši trochu víc toho příběhu.
Šiesty deň (2000)
Buď dobrej herec a kvalitní scifi detektivka, nebo Arnold a spousta akce. Obojí dohromady prostě nejde. Proto to vypadá tak, jak to vypadá.
Buldog (1988)
Slabý. Ani Ford a ani Polanski tenhle film nevytáhnou, protože je to prostě nuda. Byl by to sice klasický průměrný thriller, ale od těhle dvou chlapíků čeká člověk přecijenom něco trochu víc.
28 dní (2000)
Bullocková sice hrát neumí, scénář taky za moc nestál, ale ten film má něco, co mi prostě nedovolí ho absolutně odsoudit. To něco je muj největší oblíbenec Steve Buscemi. Jednu hvězdičku tomu prostě kvůli němu dát nemůžu.
15 minút (2001)
Celkem napínavý a trošku jiný, než běžný thrillery především proto, že je zaměřen na dvojici vrahů, ne policajtů. Roden je maximální borec, Burns maximální prudič a dohromady mi z toho vyšel pohodový nadprůměrný film.
Supernova (2000)
Celý film sem čekal kdy se něco stane a nestalo se nic. Krom zajímavého začátku (vstup do hyperprostoru) žádná scéna nestála za nic. Blbost.
Divoký Bill (1995)
Realistickej western, kterej se nepovedl. Jeden z posledních hřebíků do rakve mého oblíbeného žánru. I přes skvělé obsazení je to prostě nuda.
Vreskot 2 (1997)
Strach a atmosféra se tady moc nevyskytujou. Herci za moc nestojej a Neve Campbellová je oproti královně žánru Jamie Lee Curtisové naprostá nula. Docela zklamání. Vlastně docela dost.