Recenzie (435)
Sedem životov (2008)
Tenhle film je dokonalou ukázkou hodnocení čtyři hvězdy. Will Smith hraje skvěle a jeho úsměv je opravdu hezký. Konec vše vyřeší a celé to má dost originální nápad a provedení celého příběhu. Ale něco mi tam nesedí, něco mi brání dát plný počet, jako u jiných filmů.
Sim Salabim (2008)
Příliš prvoplánové. Ale triky byly dobré, animák měl spád. Viva la youtube
Králíkova pomsta (2008)
Jednoduchý příběh o nasrání a pomstě. Na 90 minut by to byl propadák, ale takhle krátce to je úplně ideální. Grafika je perfektní, nejhezčí, jakou jsem kdy viděl. Lepší snad, než WALL-E.
Olsen Twins: Slnečné prázdniny na Bahamách (2001)
Patnáctileré herečky mě moc neberou. Děj je hroznej a i ten otec je k ničemu. No sakra, všechno je tam k ničemu, tak nějak překroucené. Tam, kde by v dobrém filmu to vyznělo dobře, zde to je tragické. Hrůza. Stydím se za to, že jsem se na to díval.
Olsen Twins: Na to treba dvoch (1995)
Pěkný film, musím přiznat, že se mi líbil. Koukal jsem na něj jen z nedostatku jiné zábavy (tak hluboko jsem klesl), ale byl jsem příjemně překvapen.
Susedia (2006) (seriál)
Jeden z mála 50% seriálů, kde jsou odpadové hodnocení kvalitně napsané a řeknou vám vše, co potřebujete vědět. Také Oskarovo příspěvek mě velmi zaujal. Sám jsem viděl jeden díl. Ne, také nechápu. Ale po vzoru Philipuse raději skrytou pointu hledat nebudu. A Viki Ráková je hnusná. Stromokocúr ? Říká se veverka
Scary Movie 4 (2006)
A čtyřka byla naprosto o ničem.
Scary Movie 3 (2003)
Trojka se zase přiblížila jedničce
Scary Movie 2 (2001)
Dvojka už byla horší
Scary Movie (2000)
Jednička byla docela dobrá