Posledné recenzie (29)
Na vlásku (2010)
Po prvním shlédnutí jsem chtěla dát čtyři, bylo to vlastně fajn. Napodruhé už jsem ale ve filmu viděla všechna ta pohádková klišé (holka ve věži, zlá ženská, kterou bychom si měli pamatovat, přeměna zlodějíčka v hodného [což mi připomíná film Megamind] a nehynoucí naděje celého království, že se princezna vrátí ...), nicméně si stejně myslím, že je to dobrá pohádka. Ano, pohádka. Písničky příjemně doprovází celý film, i když občas jsem chtěla, aby zrovna t a d y nezpívali. Maximus mě vážně dostal. :D
Gorodok (1993) (seriál)
V rámci studia jazyka můžu jedině doporučit, i když pochybuju, že se najde mně podobný cvok. Posloucháte mluvu a ještě se u toho trochu zasmějete - nebavilo mě úplně všechno, ale už jenom to, jak ti troubové byli občas namaskovaní a oblečení, stálo za to. :-) Ke srovnávání - Anglán i Rus sice pije čaj, ale každej asi trochu jinej a jinak. (Viděno nedávno asi šest dílů na ČT2.)
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Velmi pěkný film s poněkud zvláštním námětem. Zábava sice docela byla, zvažovala jsem čtyři, ale závěrečné titulky mne svou kýčovitostí málem dohnaly k šílenství. Tolik barviček ... aneb co ve filmu nebylo sladké, to přesladíme na závěr. Z hlavních postav se vyklubali leprikoni konající čachry s duhou a do toho ještě hrozná popová písnička. Nicméně, atmosféra filmu byla fajn a sledování považuji za příjemně strávený čas, i když bych se na to asi podruhé nepodívala.