Posledné recenzie (435)
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Nebylo to tak "over the top" přehnané jako Machette, ale i tak se mi film zdál dostatečně hustý (což je fajn), bohužel k tomu dost chvil, kdy se zacházelo do extrémů (nevtipný cynismus, část fajn cool momentů, část trapných). Rozporuplný film, který jsem spíše přetrpěl než si užil, ale ve skutečnosti to byl spíš průměr než něco špatného.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Nic moc začátek, průměrný konec a do extrémů hnaný konec. Rozporuplná věc, ale najdou se tam zajímavé momenty. Těžká parodie.
Duna (1984)
Unikátní vizuály a vize. Nej Duna (a to jsem přečetl 5 knih ze staré a 7 knih z nových sérií (od syna), tak znám základy a dá se říct, že jsem fanoušek světa Arrakis (etc)). Inu, hodnocení tedy sedí na 190min dlouhou verzi, která je z nich asi nejlepší (což je logické, čím víc minut, tím více hloubky). Geniální.