Recenzie (1 052)
Walk the Line (2005)
hercký koncert reese a phoenixe, o nejlepším zpěváku country co kdy aspoň podle mně žil
Sok (2023)
to se scánárista se zbytkem štábu sjeli po LSD a upatlali tenhle, prej sci-fi snímek, je to cílený na určitý typ lidí, ale já jsem trpěl, tohle fakt né, a přotom oba aktéři už ukázali, že hrát umí, 0%
Evropské kmeny (2021) (seriál)
ROZJEZD NIC MOC ALE POSTUPNĚ TO GRADUJE, jo dalo se na to dívat
Outlast (2023) (relácia)
neskutečný sra..., reality s kamerou, a ty kecy, fuj tajbl
Red Notice (2021)
jedna navíc za gal, ale je to celkem fajn, má to spád, vtip a mně to teda neurazilo 3/60%
Code 8 (2019)
v kanadě uměj akorát tak hokej, sci-fi s příchutí krimi, debilní herci, dialogy, prostě nuda
Válka zítřka (2021)
sci-fi s prvky akčáku nebo naopak, to je jedno, kujva nářez jako prase, má to řádnej spád, pratt hraje jak z partesu,Yvonka je sakra kousek, jo tohle se povidlo,
Králi bowlingu (1996)
tenhle snímek patří k mým oblíbeným, neodtrhnul jsem se až do konce a smál a smál jsem se
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
dát dohromasy tyhle dva byl nápad za milion, mně se to zkrátka líbí
Na pivo do prvej línie (2022)
rusáci mají afgánistán a amíci vietnam, moc vtipný mně to nepřišlo, spíš jsem se nudil, jediný co se mi potvrdilo, že efron umí leda prd, komediím obzvláště americkým, dávám 3 ale tady jednu, za snahu, jo a dodatek, ten pablb co ho mentálně všude cpou je fakt pablb