Recenzie (1 042)
V letu (2024)
Po uvedení Dannyho parťáků, je velmi těžký docílit aspoň nějakého nápadu a udělat z něj koukatelnej film, a tenhle snímek to zkrátka nedal.
Lovci z konce světa (2024)
za téma, že to asiati do nás cpou horem dolem co, některý je hodně dobrý a některý stojí za prd, a to je příklad tohodle kousku, téma dobrý ale zpracování, na nic
Ateliér smrti (2023)
tro byla ale kravina prvního řádu
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
dal bych o jednu navíc, ale to by to muselo mít max 6 dílů, nápad dobrej, herecký výkony splnili očekávání, ale ta prodlužovanost, zkrátka 3/60%
Ta dívka z fotky (2022)
koukám jak ten baset, ale nedivím se, země svobody a také země s největším počtem sériových vrahů a obdobných případů které do nás teď hrne netfl, jestli je toto cena za pomíjivou svobodu, nejsem si jist
Vyhladovaní (1999)
nádhera a to jako fakt, herecký koncert pro dva výborný pány hece, nejvíc mně dostal ten hudební doprovod, to je prostě nášleh jako kráva, atmosféru krásně dotváří i přírodní scenérie, jo to je prostě tak, 5/90%
Pobrežná hliadka (2017)
ze seriálu jsem viděl asi dva díly, nikdy ne celý, a to byl řádná kravina, tohle to ale předčilo, tohle te slátanina na xtou, v čele s efronem tím ichtylem, hnus
Tvorca (2023)
A.I., pro genderovou vyváženost, samo démo pro pro nás starý páky to není, hodně mi to připomělo film z roku 2001, scénář asi okopírován, co je na tomto filmu pro mně to nejhorší, nudáááá táhnoucí se dvě hodiny, jednu za myšlenku
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
to je kujva nářez,konečně film pro fans metalu a navíc vtipnej
Divočina (2014)
no z tý pravý bloncky se herečka párexelán, perfektní film s nádhernou přírodou, klobouček