Recenzie (1 052)
Peacemaker (2022) (seriál)
no ze začátku nic moc ale pak to má koule, vtipný, dobrá hudba, svižný a nenudí, když to jde tak i DC umí, ale je to jen perlička na dně sraček, 4/80%
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
věřím že tenhle film si diváka našel, ale já se místama nudil, na konci klasický klišé, a děj není nic moc, trikově a námětem jo, to je v poho, ale nevím jestli by tomu tentokrát, neslušel dvojdíl, holt fantasy mám já někde jinde, 2/40%
Nepoznané: Jeskyně kostí (2023)
lepší překlad a nebo fakt slušný title, a ty debilní otázky měříme v mm a jak je převést na cm, to máš vysokovzělání? A některý komentáře mi přijdou předem připravený, jinak uznávám, že objev je to asi hodně vzácnej a jedinečnej , tak za něj 3/60%
V pasti: Barcelona (2023)
to byla ale slátanina, herecky na hovno, scénář napsal asi někdo sjetej LSD, a nádech katolicismu tomu dodal ten hřebík, odpad
Testament (2007)
matka nevěsty kurva no a coooooo
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
no za to trochu stydím, tenhle nádhernel počin znám od jeho vzniku, a je to kujva nářez z muzikou geniálně provedenou do komunity kam bílej nepatří
Temná veža (2017)
to je tak když někdo zkurví knižní předlohu od majstra hororu, 1/15%
Finch (2021)
nakonec dám tři, téma postapa jsou momentálně v kurzu a tohle patří k těm lepším, 3/60%
Temné hmoty (2019) (seriál)
film stál za hovno, ale první série tohodle dílka dopadla aspoň pro mně velmi povedeně, no uvidíme dál, Wilsonka je vostrá jak břitva
Všichni musí být v pyžamu (1984)
kemr a rosůlková ta scéna je dokonalá, směju se vždy když to vidím