Recenzie (54)
Ten, kto ťa miloval (2018)
Ještě že jsem za tuhle sračku neplatil v kině, chtěl bych vrátit peníze.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
...brokovnice, motorovka, hektolitry krve jak v Shiningu, no udělali mi radost :)
Starci (2022)
Ja teda nevim jak vypada Livingdeaduv fotr, ale ti dedci byli strasidelny, zrovna jsem vecerel pri scene se shnilou nohou, musel jsem se divat jinam. Zvuky ze sluchatek vrzajicich dveri a tikajicich hodin me dostaly. Necekal jsem, ze to bude, dle recenzi, tak dobry.
Doručení do Vánoc (2022)
Nečekal jsem zázraky, ale film mě bavil, dokoukal jsem bez přetáčení až do konce, Maruška je sympaťanda, jako všechny polky.
Diablova korisť (2022)
Livingdead měl pravdu, je to dobře natočené, jeptiška je sympatická, neusnul jsem u toho a bál jsem se, po delší době výborný horor.
The Mortuary Collection (2019)
Po dlouhý době jsem u hororu neusnul, udržel mě až do konce. Stihnul jsem si jen párkrát dolít víno a nasypat oříšky. Úžasný rekvizity, vyladěný příběhy, prostě parádní věc.
Chata (2019)
Nudná píčovina...ani hezká příroda, jen sníh a zase sníh.
Posledná aristokratka (2019)
Zatímco u knížky se řežu celou dobu, u filmu jsem se zasmál jednou.
Fotograf (2015)
Jedno musím říct, za tuhle roli má Roden můj obdiv.
The Russian Bride (2019)
Kvůli LIVINGDEADovi jsem nešel po hodině čučení spát a dokoukal do konce, díky! Kam se hrabe Michael Myers na sjetou ruskou ženu :-D