Recenzie (14)
Pán času - Do modravých dálav (2023) (epizóda)
S druhou epizodou se návrat RTD náramně rozjel. Měla skvělý, komický vizuál některých epizod předchozí Tennantovi éry. Running joke s Isaacem Newtonem potěšil. Skvělým návratem k původnímu seriálu Doctor Who byly otáčivé stěny, které byly strůjci mnoha záhadných zmizení společníků. Závěrečná scéna s Bernardem Cribbinsem byla dojemná a jednalo se o krásné rozloučení s hercem.
Doctor Who - Season 2 (1964) (séria)
Nejlepší série 1. doktora, speciální efekty a scénáře se vylepšili a místy dost připomíná new who.
Star Trek: Picard - The Next Generation (2023) (epizóda)
Z tohoto dílu mám velmi smíšené pocity. Na jednu stranu je zde opět nádherný vizuál. Obzvlášť titulková sekvence na konci dílu byla nádherná. Nový uss titan velmi připomíná refit constitution class. Saucer a nacelles jsou prakticky vytržené ze star trek TMP zatímco spodní sekce vypadá jako excelsior class spojená s galaxy class. Děj byl nezajímavý, akčnost a celkové chování beverly k ní vůbec nesedí. Bylo zde velké množství narážek na TNG, které mi připadaly velmi nucené. Vzhled lodí není jediná věc co si tento díl půjčuje od starých filmů. Očekávám že situace s beverly synem bude copy paste star trek II. Tento seriál opět ze star treku dělá něco čím star trek není. Po strange new worlds je to poměrně velké zklamání.
Doctor Who - Genesis of the Daleks: Part 6 (1975) (epizóda)
Skvělý 6 díl, který krásně ukazuje původ daleků. Díky němu jsem si oblíbil 4. doktora, efekty a scény jsou mnohem více propracované než předchozí série. Doktor who tímto opravdu stoupá na úroveň amerických scifi z této doby.
Pán času - Setkání spolužáků (2006) (epizóda)
Sarah Jane je zpět!
Pán času - Věk oceli (2006) (epizóda)
Velmi povedený návrat cybermanů, tentokrát z prostředí alternativního vesmíru. Tento díl jim dodává trochu jiný původ než klasický doctor who ale to dělá díl zajímavější.
Pán času - Doktor tančí (2005) (epizóda)
Tento dvojdíl mně i po znovushlédnutí opravdu pořádně vyděsil. Otázka "Are you my mommy" mně bude strašit až do smrti. Rozhodně se jedná o asi nejlepší dvojdíl 9. doktora. Přítomnost Jacka Harknesse díl ještě vylepšuje.
Andor (2022) (seriál)
Nejlepší star wars live action seriál. Ze začátku mě andor úplně nechytnul ale pozdější epizody se skvěle rozjely. Konečně pořádný pohled do impéria a ještě k tomu hraný. I když jsem nebyl nijak extra velký fanoušek cassiana ani rogue one tohle změnilo můj názor. Vfx jsou samozřejmě úžasné a hudba také.
What We Left Behind: Looking Back at Star Trek: Deep Space Nine (2018)
Skvělý dokument, ukazuje spoustu detailů o DS9 a rozhodně stojí za shlédnutí. Nádherné remasterované scény jsou třešnička na dortu.
Doctor Who - The Time Monster: Part 6 (1972) (epizóda)
Master nikdy nezklame