Recenzie (256)
Príbeh z Bronxu (1993)
Ten film vás prostě okouzlí tím, že v každém okamžiku se přistihnete, že máte pocit, jako byste sami byli malým Calogerem a prožívali s ním život v Bronxu.
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Roger Moore je prostě společně s Connerym jediný pravý Bond. A jediné co lze tomuto filmu vytknout, je skutečnost, že je zde již opravdu starý :((.
Braček, kde si? (2000)
Docela příjemně překvapilo - stylem hraní hlavních protagonistů trochu připomínalo Ladykillers... ano, děj byl tentokrát jasný, přímočarý, ale i tak jsem se několikrát musel plácnout do čela a říct si: "to jsou magoři" :)). Prostě jsem se nenudil. Nicméně svižnější tempo a zkrácení některých scén by neškodilo.
Konec strašidel (1952)
To je peklo! Tohle se komunistům musí nechat, "nenápadné" agitky točit uměli. A tento "film pro děti" je toho důkazem. Celá zápletka skončila v momentě, co se na scéně objevil hlavní záškodník (byť naváděný ještě horšm individuem) - ani nemusel promluvit a bylo zřejmé, kdo by z pohledu autorů scénáře měl dostat obuškem (z pytle ;)). Nicméně většina herců hraje obstojně, většina neherců příšerně a dá se to jakžtakž zkousnout.
Len keď sa smejem (1979) (seriál)
Komediální seriál z nemocničního prostředí, který v osmdesátých letech běžel i v ČST. Bohužel neběžely všechny díly, a navíc jsou dnes již nesehnatelné. Nicméně na internetu se dá najít celý seriál v originálním znění.
Výbuch bude v pět (1984)
Pohodový dětský film, který neurazí.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Opravdu jde tomuto filmu dat neco jineho nez 5 hvezdicek??? Nejde.
Batman začína (2005)
Když jsem to viděl poprvé, nečetl vůbec žádné recenze a čekal od toho něco jako "pokračování" ve stylu Burtonova Batmana - byl jsem šokován. Včera jsem si pustil znovu a údiv je pořád.
Galaxy Quest (1999)
Co na to asi říkají fanoušci Star Treku ;-)).
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Kam zmizelo napětí, humor, šarm???? Tohle není Bond, to je jen akční film.