Recenzie (253)
Sedem (1995)
ANO: - atmosféra - kamera - Brad Pitt NE: - zbytečně morbidní - nereálné - kopie Zodiaca
Arabeska (1966)
Amaterismus největšího kalibru a k tomu prachbídné rozuzlení. Dva z pěti za krásnou Sophii a hlášky.
Ostrí chlapci (2016)
Totální nuda, která by se dala zkrátit do půl hodiny.
Stážista (2015)
Anders Holm je tak nesympatickej debil, že to ani víc být nemůže, nejen kvůli roli. Nicméně, film pěkný, baví, neurazí. Dal bych 4, jenže ten americký nádech - to je prostě moc. DeNira mám rád, ale proč se "ku*va" musí furt pitvořit?
Tenet (2020)
Zlatý Počátek - tohle je ale konina.
Osada - Epizoda 11 (2021) (epizóda)
Jednoznačně nejlepší díl seriálu.
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Film mám strašně moc spojený s dětstvím. Když jsem ho poprvé v roce 1982 viděl v ČST - tehdy samozřejmě načerno - nemohl jsem z něj odtrhnout oči. Bylo mi 7 a toto byl první takový západní válečný film. A ta letadla... Po letech opět shlédnuto a i tak se na to dá koukat. Sice lehce retro, ale pořád dobré.
Na lovu (2021) (relácia)
Českou verzi jednoznačně zdokonaluje přítomnost Ondřeje Sokola. Je vidět, že dlouhý konkurs byl účelný a vybrali překvapivě pohotového, vtipného a inteligentního moderátora. Pro mne asi největší překvapení. Jinak vzhledem k tomu, že jsem se sám soutěže účastnil, mohu hodnotit, že natáčení je velmi na profesionální úrovni, soutěžící vybíráni konkursem a i samotní lovci jsou opravdu jen lidé - možná více, než se zdá ve finále na obrazovce.
Osada - Epizoda 8 (2021) (epizóda)
Dokud to bude scénárista zaplevelovat dalšími postavami a dokud tam bude ta malá pí*a, tak více bodů nebude.
B - Panorama (1972) (relácia)
Tohle je opravdu televizní dno.