Recenzie (253)
Muž na úteku (1987)
Čistá krystalická podoba akčního filmu let osmdesátých. A nic jiného od toho nečekejte.
Kukačka v temném lese (1984)
Vladimíra Körnera mohu a narozdíl od "Říkali mi Leni" není dílo tak tendenční. Když k tomu přičteme výkon Olega Tabakova, který své "dvě postavy" hraje bravurně.... stojí za to film vidět.
Jedz, modli sa a miluj (2010)
I dovuhodinový film nemusí mít příběh. A toto dílo to dokazuje. Dá se na to dívat, ale nečekejte, že vás vtáhne do děje - není tam prostě žádný. Pro koho tedy film je? Pokud odpovíte aspoň 4x ano, tak je pro vás: * mám rád Itálii, Řím, italská jídla a italštinu? * líbí se mi filmy s krásnými záběry z různých koutů světa? * věřím v meditaci, buddhismus a vůbec ve vyrovnanou duši? * nevadí mi že je Julia Roberts opravdu už stará? * líbí se mi Javier Bardem?
Jurský svet (2015)
Ale ano... snad by se to Michaelovi líbilo. Jen se člověk musí úplně oprostit od obou knih.
Noc v Roxbury (1998)
Pánové, je to super... ale za výpadek tempa v druhé polovině filmu si to více nezaslouží. Prostě, Everybody hurts tak nejak rozlomi film na dve pulky (na nez by se nemohlo z teto vzdalenosti fyzicky dosahnout) a krasna Eva M. to nezachrání, i když jako herečka rozumí... ;-).
Strach nad mestom (1975)
Film, který drží nad průměrem jednak hudba Morriconeho, poté Belmondovy kaskadérské kousky a nakonec pořádný záporák.
Pravidlá zadaných (2007) (seriál)
Může se tomu vůbec někdo smát? Ne!
Liberace: Behind the Music (1988)
Docela mne překvapilo, jak moc podobný je tento film obsahově s novější verzí Behind the candelabra... myslím, že jak Garber, tak Douglas zahráli Liberaceho přesně.
Ostrov pokladov (1990) (TV film)
Naprosto přesná kopie knihy a to se jen tak nevidí.
Musíme si pomáhať (2000)
Nejlepší Hřebejkův film, asi netřeba více dodávat!