Recenzie (64)
Ponyo z útesu nad morom (2008)
Zatial je toto podla mňa najslabší Ghibli film. Prišlo mi to extrémne nudné a nezaujímavé. Ale aj cez to je to slušná zábava a malé decká sa na tom budú baviť určite. Ale radšej by som pre deti volil Totora :D
Môj sused Totoro (1988)
Ja neviem ten mačacák je proste frajer. Preto 5 hviezd :DD
Pláž (2000)
Ten film je po scenaristickej stranke celkom slaby. Ale ta atmosfera a hudba je dovod preco tomu dat o hviezdu naviac.
Mechanický pomaranč (1971)
Moj najoblubenejsi Kubrick. Lubim tento film velice.
Batman (2022)
Druhy najlepsi Batman. Pokial po tomto filme bude Pattinson stale dostavat kritiku..........s tymto svetom neni nieco v poriadku.
Smrť na Níle (2022)
O kúsok lepšie než Orient Expres ktorý bol ale taktiež fakt fajn detektívkou. Ale toto mi z hladiska prostredia, postáv a zápletky prišlo zaujímavejšie. Celkovo 80%.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Veľmi fajn oddych od všetkých tvrdých psycho filmov ktoré konzumujem až nezdravo často. Bavil som sa extrémne a jednoznačne možem odporúčiť po ťažkom dni v škole či práci. 8/10
Princezná Mononoke (1997)
Do riti ja som nedýchal. Toto je ten najlepší animák akú som mal tú možnosť vidieť! Do anime komunity som vstúpil relatívne nedávno takže som toho videl pochopitelne málo ale toto je zatial to najlepšie čo mi toto médium predalo. Určite sa to za pár mesiacov zmení ale zatial to cítim takto: Princess Mononoke je anime ktoré ma svojím dejom odfajčilo o mnoho viac než polovica filmov ktoré som v živote videl. Dokonalá záležitosť.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Krásne natočené ale scenáristicky je to prúser.
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Pre mňa je toto najlepší počin tohto roku. Taký audiovizuál, atmosféru a emócie som už dlho nezažil. Fakt to za to stojí bežte do toho. 100 %.