Recenzie (64)
Entergalactic (2022)
Tento film si objektívne nezaslúži 5 hviezd. Ale pre mňa osobne to bol jeden z najkrajších zážitkov minulého roku a zanechal na mne pocit šťastia. To je pre mňa celkom vzácne 9/10
Chľast (2020)
Nádherná záležitosť, ktorú som mal vidieť na veľkom plátne. Asi by som sa rozreval, pretože toto je tak prirodzený a ľudský príbeh, ktorý na mne zanechal pocit šťastia z života. Výnimočný a krásny snímok. 9/10
Yojimbo - osobný strážca (1961)
Toto je prvý film od Akiry Kurosawy, čo som videl a musím povedať že som si ho celkom užil. Je to veľmi jednoduchý príbeh v super prostredí a so zaujímavím hlavním hrdinom, pre ktorého som sice nebol strašne crazy ale bohate stačil. Ale musím povedať, že som od priam legendárneho filmu od japonskej legendy čakal trochu viac. Tempo je v tomto filme dosť slabé a je to najväčší dôvod prečo tomuto filmu nedám 5 hviezd. Ale aj tak skvelý film. 8/10
Stratené v preklade (2003)
Veľmi pekný film, ktorý zabaví, poteší a dojme. Výborný scénár, výborní herci a absolútne úžasná kamera robí z tohto filmu nezabudnuteľnú a hlavne ÚPRIMNÚ romantiku bez klišé. 9/10
Old Boy (2003)
Nerozumiem tomu ani trochu. Ale je to taký unikát, že mi to obnovilo moju lásku ku kinematograii.
Legenda o vášni (1994)
Hviezdička dole, za to že mám z toho depresie.
Sedem (1995)
Perfection.
Top Gun: Maverick (2022)
Spolu s The Batman kandidat na moj oblubeny film roku.
Magnólia (1999)
Keby tam nebol Tom Cruise bolo by to za 2. Bolo to na mňa už trochu moc.
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
Zlepšenie oproti Skrytej hrozbe tu je ale ten scénár to zráža dole. Anakin je extrémne otravný a stále uplakaný ale akčné scény to pozdvihujú.