Recenzie (64)
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Keby tam nebol záverečný duel s Darthom Maulom boli by to 3 hviezdy. Je to slabo zrežírované a napísané, tempo upadá ale aj cez tieto chyby to je zábavný film pri ktorom si oddýchnete. Z prequelov najslabší diel.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Je pre mňa ťažké hodnotit tento diel. Bol to úplne prvý Star Wars film ktorý som kedy videl a dlhú dobu bol mojim najobľúbenejším. A keď som sa nedávno rozhodol si pustiť povodnú trilógiu a prequely moj názor sa zmenil tak že Epizóda V je vrchol ságy. Tento diel u mňa trochu padol lebo tie dialógy a scénár niesú na tom najlepšie. Prechod Anakina na temnú stranu je velmi urýchlený a nie úplne pekne stvárnený. A generál Grevious o tom sa ani nechcem baviť. Ale ja si nemožem pomoct. Emócie tento film pozdvihujú na úplne inú úroveň a akčné scény sú aj na dnešné pomery stále zábavné a pekne natočené. A u mňa to trochu pozdvihuje aj nostalgia ktorú mám k tomuto filmu ale každý má aspoň jeden taký film nie? Tento film je stále fantastický a patrí medzi tie najlepšie Star Wars filmy ktoré tu máme (nepočítame sequely to bol prúser ako hory).
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Velmi emocionálne zakončenie povodnej trilógie ktorá patrí medzi tie najlepšie aké sme tu kedy mali.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Stále najlepší diel Star Wars. Vrchol žánru sci-fi spolu s Blade Runnerom.
Klub bitkárov (1999)
Film vďaka ktorému som sa zamiloval do filmárčiny.
Bournovo ultimátum (2007)
Vrchol povodnej trilogie. Jeden z najlepsich akcnakov vsetkych cias.
Tenet (2020)
Pre mňa zatial najslabší Nolan vôbec som to nepobral. Ale to neznamená že to je zlý film všetko okrem narrative mu ide suprovo ale u Nolana som čakal viac. 7/10
Šinseiki Evangelion (1995) (seriál)
Najlepšie anime pod slnkom.
Notting Hill (1999)
Zavri si picu toto je 10/10 masterpiece
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Absolútne úžasná záležitosť ku ktorej sa budem s radosťou vracať. Ten Miyazaki je fakt umelec.