Recenzie (64)
Súmrak (2008)
grc
Nekonečný príbeh (1984)
Ešte som nevidel Pána Prsteňov ale zatial je toto to najlepsšie fantasy aké som kedy videl.
96 hodín (2008)
Rozmýšlal som nad 3 a 4 hviezdami ale nakoniec dávam 4. Bolo to celkom fajn ale strašne mi vadila kamera a strih. 70%.
Krstný otec (1972)
OOOOOOO ano. Marlon Brando je neuveritelný herec. Krstný Otec ma hneď od začiatku chytil a už nepustil. Ale keby som si mal vybrať medzi Apokalypsou alebo Krstným Otcom musel by som zvolit Apokalypsu fakt sorry. Ale iba o trošičku. PS: Krstný Otec 2 bol taktiež úžasný a mám ho skoro rovnako rád ako jednotku. A trojka je najslabšia za mňa ale stále je to perfektné.
Forrest Gump (1994)
Nádhera
Láska nebeská (2003)
Práve som to dokukal a musím povedať že to budem každé vianoce určite sledovat. Krásny film PS: ak by niekoho zaujímalo akú postavu som mal najradšej tak by to bol Daniel
Blade Runner (1982)
Film ktorý má najlepší vizuál a atmosféru. Vrchol žánru Sci-fi.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Nebudem k tomuto filmu nič písať.
Drive (2011)
Drive je po vizuálnej stránke jeden z najkrásnejších filmov spolu s Blade Runnerom. Príbeh má tento film jednoduchý a to sa mi na ňom tak strašne páči. Je to brutálne natočené a celkovo si myslím že to je najlepší film minulej dekády.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Spolu s Forrestom a La La Landom je toto ten najkrásnejší film. Milujem tento film