Recenzie (64)
Smrtonosná pasca (1988)
Jeden z mojich najobľúbenejších vianočných filmov. A pokial ste jeden s tých ktorý hovoria že Die Hard nieje vianočný film MÝLITE SA!
Terminátor (1984)
Stále sa mi ťažko vyberá či je lepší prvý diel alebo ten druhý. Dvojka je objektívne braná ako lepší film ale vždy keď pozerám jednotku tak mám extrémne chills. Takže pre mňa si obidva diely na rovnakej úrovni.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Presná ukážka toho ako má vyzerať komiksový film. Pre mňa asi najlepší animák vobec a určite najlepší Spider-Man. Kurva to je matroš.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Velice neobyčajný snímok ktorý zo začiatku dokáže velmi zmiasť ale keď sa do toho dostanete je to fakt velmi solídna dráma s velmi dobrým scénárom. Odporúčam :D
Duna (2021)
Šmak. Film roka.
Batman sa vracia (1992)
Pre mňa osobne je toto stokrát lepšie ako prvý Burtonov Batman.
Batman (1989)
Úžasný Batman film ale u mňa stále vyhrává Batman Returns. Má to atmosféru ktorá sa lentak nevidí a to je velké plus. Jack Nicholson ako vždy perfektný.
Temný rytier (2008)
Najlepší komiksový film.
Pri mne stoj! (1986)
Klasika. Výborný film ktorý si ma fakt získal
Nie je čas zomrieť (2021)
Všetkým fanúšikom Skyfallu sa ospravedlňujem ale No Time To Die je podla mňa najlepšia bondovka.