Recenzie (301)
Zápisník jednej lásky (2004)
Film,ktory ma 3-krat rozplace ma jasnych pat.Krasny film,skveli herci a posobivy romanticky pribeh.
Jasmínine slzy (2013)
Je velmi dolezite, ak postave verite kazdu malickost a Cate Blanchett je fenomenalna herecka, ktora dokazala svojou osobitostou a narocnostou vtiahnut do deja.Vyborne, mne sa film velmi pacil.
Nanga Parbat (2010)
Už len to,že je to podľa skutočnej udalosti si zaslúži bod, krásne prostredie ďalší a jeden za zdolanie hory.Bohužial ani to nezachráni málo napätia,ba čo ,vôbec som nesedel na stoličke prilepený k obrazovke,to mi chýba pri dobrodružných filmoch.Herci ušli.
Kukátko (2014) (relácia)
Partička to jednoducho nie je, improvizovať seriál a na základe toho rozvíjať dej?Nie,takto to proste nepojde...
2 baby na mizine (2011) (seriál)
1.séria *****
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Tak vsetky serie dopozerane, jednoznacne jeden z naj serialov, ake som kedy videl, vzdy vtipne, naucne, Sheldon vali,Penny sa tvari, ze nic nechape.....skratka naj naj naj :))
To je koniec! (2013)
Pár vtipných hlášok nezáchraní zdĺhavé konverzácie skoro o ničom.
Neobyčajný život Timothyho Greena (2012)
Ja neviem, ale pozerat film,kde vsade navokol seba vidite opadane listie, je krasny zazitok.Plus hudba uzasna, vtiahla ma do deja, pekny film, oplati sa vidiet.
Vtáčí úlet (2013)
Nedomyslene,slabe,malo srandy a pizza na veceru?Chabe...
Piraňa 3DD (2012)
Horor - 0 Akcia - * Komédia - 0